dilluns, 21 de desembre del 2009

Braç de gitano "Phoskito"

Fa un parell de dies, un poc entre bromes, na Maribel (la meva companya de feina) me va passar un enllaç amb la recepta dels "phoskitos". Vos en recordau d'aquells pastissets de la nostra infància en forma d'espiral recoberts de xocolata? Jo encara tenc al cap l'eslogan de la publicitat, amb aquella musiqueta: "phosquitos, regalos y pastelitos". El que no record era si en menjava molts o no. Supòs que no, perquè això de menjar a mi no m'anava massa bé, però sí que guard a la memòria uns cromos de futbolistes que el meu germà col·leccionava i que venien dins el paquet, un poc oliosos, amb la llepolia. Idò com que era l'aniversari d'en Lluís de na Joana Fuster, vaig pensar que seria divertit, sobretot per a les mamàs, dur un plat de phoskitos a la festa. Bé, aquesta era la idea inicial, el que passa es que no vaig calcular bé el temps que necessitava per recobrir cada una de les porcions amb xocolata (feina encara que no difícil, sí laboriosa). Així que en lloc d'un "plat amb phoskitos", m'hi vaig presentar amb un "plat amb UN phoskito". Un phoskito XL, això sí.

Aquí teniu l'enllaç amb la recepta

http://www.pepekitchen.com/articulo/fosquitos-de-chocolate-rellenos-receta-paso-a-paso/

Aquí teniu unes quantes fotos del procés. No gaire cosa per cert, però serveixen per il·lustrar breument la feina pas a pas.


El bescuit quan surt del forn. Li desferram el paper de forn abans que refredi massa.


Tallam els cantons, per a igualar la forma.


Enrodillam el bescuit dins un pedaç fins que ha refredat.


Espargim la nata amb una espàtula.


Finalment cobrim el braç de gitano amb la cobertura de xocolata.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada